რამაზანი- ისლამური წელიწადის დანარჩენი თერთმეტი თვის მშვენება და გვირგვინი (3-ნაწილი)

05 Jun 2017

დედამიწის ზურგზე უამრავია ისეთი ადამიანები, რომელნიც თავს ყოველთვის მოუსვენრად, მშფოთავად გრძნობენ. ასეთი ადამიანები ჩვეულებრივ მოწყენილნი და მწუხარენი არიან, მაგრამ ამ მწუხარების საბაბს კი იმეცნებენ.

რამაზანი- ისლამური წელიწადის დანარჩენი თერთმეტი თვის მშვენება და გვირგვინი (2-ნაწილი)

01 Jun 2017

ეს თვე ყოველგვარ ცოდვას წარხოცავს, უკეთურობას ცეცხლში ფერფლად აქცევს და მომავლის წინაშე პირნათელსა და უცოდველს წარგვადგენს. ჰიჯრი-ყამარის კალენდრის 1430-წელია, ყამარის კალენდარი ყოველი თვის დასაწყისში ახალი მთვარის გამოჩენით იწყება და ითვლება.

რამაზანი- ისლამური წელიწადის დანარჩენი თერთმეტი თვის მშვენება და გვირგვინი (1-ნაწილი)

29 May 2017

რამაზანი ღრმა სიბრძნითა და სრულყოფილებით გამორჩეული თვეა, სწორედ ამიტომ ეს თვე (რამაზანი) დანარჩენი თერთმეტი თვის გვირგვინად არის წოდებული, ამ თვეში მარხული პირი თვითშემეცნებისა და გონებრივი აღმავლობის გზას ადგას...

ისლამის ისტორია (5-ნაწილი)

24 May 2017

ჰიჯაზში კერპთაყვანისლცემლობა ფართოდ იყო გავრცელებული. რელიგიური უმცირესობის შემადგენელი ებრაელობა უმთავრესად იასრიბსა და თეიბარში მოსახლეობდა. ქალაქ ნეჯრანის (იემენისა და ჰიჯაზის სასაზღვრო ქალაქი) მცხოვრებნი ქრისტეს აღსარებას აღიარებდნენ. 

ისლამის ისტორია (4-ნაწილი)

17 May 2017

კერპთაყვანისმცემლობა არაბთა რელიგია იყო და არაბ ტომებში სხვადასხვა სახით იყო გავრცელებული. ქააბა წარმართულ კერპთა ადგილსამყოფელს წარმოადგენდა.

ისლამის ისტორია (3-ნაწილი)

12 May 2017

ნახევარკუნძულის სამხრეთ ნაწილს იემენი ჰქვია. ბუნებრივი კლიმატითა და შემოსავლიანობით არაბეთის დიდ უდაბნოს ვერ შეედრება. ძველი ბერძენი ისტორიკოსი ჰეროდოტე (ძვ.წ. V ს.) თავის ისტორიაში აღნიშნავს: "ამ ადგილის მცხოვრებნი უძველესი დროიდან თავიანთი კულტურით არიან ცნობილნიო".

ისლამის ისტორია (2-ნაწილი)

03 May 2017

არაბეთის ნახევარკუნძულზე კულტურული, ეკონომიკური, პოლიტიკური და რელიგიური მდგომარეობა წინასწარმეტყველობის პერიოდში 

ისლამის ისტორია (1-ნაწილი)

28 Apr 2017

ისტორიისადმი მიმართვა და მისი შესწავლა ოდენ წყაროების მიერ მოწოდებული ინფორმაციების განვრცობა არ არის. ისტორიის შესწავლა, უპირველეს ყოვლისა, ადამიანის სულიერად გამდიდრების მიზანს ემსახურება.

ქრისტიანები და ქრისტიანობა ყურანში (14-ნაწილი)

20 Apr 2017

ზემოთ განხილული შემთხვევების გარდა მოგვიანო ხანის მუსლიმი თეოლოგები ხშირად აპელირებდნენ აპოკრიფულ, განსაკუთრებით კი, ბარნაბასა და თომას სახარებებზე, რომლებიც ოფიციალური ეკლესიის თვალსაზრისით, არასანდო ნიმუშებად მიიჩნეოდა.

ქრისტიანები და ქრისტიანობა ყურანში (13-ნაწილი)

14 Apr 2017

უფრო მოგვიანო პერიოდის იუდეველნი დარწმუნებულნი იყვნენ, რომ ზემოთმოხმობილ ფრაგმენტში აღთქმული მხსნელი - "მაშიახი" იგულისხმებოდა,  áƒ áƒáƒ¡áƒáƒª იზიარებდნენ პირველქრისტიანებიც, ოღონდ იმ განსხვავებით, რომ ამ "მაშიახში" ისინი უკვე კონკრეტულად ქრისტეს ხედავდნენ.